سکوتکده

سکوت .... صدای خاموش هزاران واژه

سکوتکده

سکوت .... صدای خاموش هزاران واژه

سکوتکده

به دست لفظ به معنا شدن نمی گٌنجم
سکوت قرن م و در صد سخن نمی گٌنجم



* * * * *

سکوتِ بسیار، هیبت مى آورد، خلعتِ وقار بر تو مى پوشاند و زحمت پوزش خواهى را از دوش تو بر مى دارد.
امام علی (ع)


اللهم اجعلنا من متمسکین بولایة امیرالمومنین (ع)

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

هدیه ای برای خودم

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

سلام


عارضیم به خدمتتان کهههه

ما از جمله دخترهایی هستیم که در دوران مجردی، خبری از جشن تولد و اینها نیست.

فقط دوبار و آن هم به درخواست مکرر دوستان تولد گرفتیم. (قیافه خودشیفته گون)

 

دو سال قبل، تصمیم گرفتیم روز تولدمان برای خودمان کادو بخریم. رفتیم و یک جفت کفش شبه مردانه برای خودمان خریدیم.

فکرش را هم نمیکردیم اما انصافا خیییلی چسبید!

چسبش حتی از آن هدیه "یک روز مکالمه رایگان همراه اول" هم بیشتر بود :)

پارسال روز تولدمان تا دیروقت آزمایشگاه مشغول بودبم. در نتیجه شرایط خرید کادو به خودی (بر وزن گل به خودی) جور نبود. از قضا آن روز یکی از دوستانمان ما را به یک بازدید علمی دعوت نمود. ما هم به خاطر گلِ روی دوستمان، دعوتش را پذیرفتیم.

خلاصه روز خاطره آمیزی رقم خورد ^_^

و ایضا گوگل جان هم غافلگیرمان نمود. 


امسال هم کههههه ....

تصمیم گرفتیم از آن پس، روز تولدمان برای خودمان کادو بخریم.


 



 + پیشاپیش تولدمان مبارک ^_^


۹۷/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
** سکوت **

نظرات  (۲)

تولدت مبااااارک :)))

تصمیم های خوب خوب بگیر تا مثل همون کفش بهت بچسبه ؛)
پاسخ:
عرض سلام و خوش آمد

تولدمون که گذشت اما ممنووون :)

+ ممکنه بعضی تصمیمها بچسبن و دیگه کنده نشن ؛)
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۱۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

آخرین باری که هدیه گرفتم دو هفته پیش بود

حنانه گل سرشو کادو کرده بود و چسب زده بود آورد بهم داد چون بابای خوبی بودم بقول خودش!

بعدشم که بازش کردم و ازش تشکر کردم گفت خب حالا بزن به موهام که نیاد تو چشم!

گفتم مگه هدیه من نبود این گله سره؟ خب میزنم به موهای خودم!!

کلی خندید که شما که مو نداری که :))))

آخرش هم هدیه رو زد به موهاش و رفت :))))

فقط منت هدیه گرفتن موند سر ما
پاسخ:
سلام

:))))))

ما هم زمان کودکی از این کارها با بابامون میکردیم
لذتی که در پس گرفتن هدیه هست در خیلی چیزها نیست   :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی