سکوتکده

سکوت .... صدای خاموش هزاران واژه

سکوتکده

سکوت .... صدای خاموش هزاران واژه

سکوتکده

به دست لفظ به معنا شدن نمی گٌنجم
سکوت قرن م و در صد سخن نمی گٌنجم



* * * * *

سکوتِ بسیار، هیبت مى آورد، خلعتِ وقار بر تو مى پوشاند و زحمت پوزش خواهى را از دوش تو بر مى دارد.
امام علی (ع)


اللهم اجعلنا من متمسکین بولایة امیرالمومنین (ع)

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من و سکوت

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ

سلام


سکوت کردن رو دوست دارم .... نه اینکه حرفی برای گفتن نباشه .... اتفاقا چون حرفهای زیادی پشتش هست دوستش دارم....

گاهی یک سکوت کوچیک خیییلی سنگینه ..... شاید شبیه ستاره نوترونی! و شاید سنگین تر !!

سکوت کردن رو دوست دارم .... چون بهم فرصت میده بیشتر و عمیق تر فکر کنم....

سکوت کردن رو دوست دارم ...... چون بهم اجازه میده مرموز بمونم ( توجه داشته باشید :: مرموز با مارموز مترادف نیست ^_^)

 

اما

گاهی لازمه سکوت رو شکست ....

گاهی باید از کلمات برای عمیق شدن استفاده کرد ....

گاهی گفتن و نوشتن دلیلی میشه برای دقت کردن، فکر کردن، انتخاب کردن و از همه مهمتر ..... بماند ! ^_^

 

 

قرار نسیت زیاد حرف بزنم.

قرار هم نیست حرفهای قلمبه سلمبه بزنم.

 

پس

فعلا همین




 پ ن :: 

دوست گرامی! ممنونم که باعث شدید به وبلاگ نویسی فکرکنم ....

                    سخت بود اما بهرحال شروع شد.


۹۷/۰۶/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
** سکوت **

نظرات  (۲)

به بهههه
سلام برعضو جدید بیان

خوش آمدید .... 

پاسخ:
سلام
متشکرم
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ مردی بنام شقایق ...
دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااااااااااااا


+
سلام و عرض ادب

خب خداروشکر بالاخره حرف این پیرمرد سرد و گرم چشیده رو قبول کردید :)))

ان شاالله که مفید باشه نوشتنتون برای خودتون و بقیه

بقول خودتون گاهی آدم نیاز داره سکوت کنه ولی حرفاش رو مطرح کنه :)
و اینجاست که نوشتن کمکش میکنه...
پاسخ:
سلام بر پیر طریقت وبلاگ نویسی  :)
خوش آمدید اخوی 
منور فرمودید :) 
     


+ سکوت اصولا چیز خوبیه
دعا بفرمایید برامون

++ منتظر نوشتن از دوتا وروجک تون هستیم
اصلا دم وبلاگتون چادر زدیم :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی